کاغذ دیواری مای استار کیدز

فیلم آلبوم کاغذداری مای استار کیدز (MY STAR KIDS)


شرکت کاغذدیواری ترازدکور در راستای تکمیل پکیج آلبوم های خود تصمیم به تولید البوم کاغدیواری کودک و نوجوان نمود و البوم کاغذدیواری مای استار کیدز (MY STAR KIDS) را به سبد البوم های کاغذدیواری خود اظافه نمود.

آلبوم کاغذدیواری مای استار کیدز با طرح های جذاب و رنگهای کاملا متنوع و منحصربفرد تمام نیازهای اتاق کودک و نوجوان را تامین میکند.

جنس این البوم ضدحسایت و از مواد ساخته شده درجه یک میباشد و مشکلی از لحاظ حساسیت برای کودکان بعد لمس این کاغذ بوجود نمیآید.

آلبوم کاغذدیواری مای استار کیدز طرح هایی مخصوص دخترها و پسرها دارد که شما با توجه به جنسیت فرزند خود به راحتی میتوانید نسبت به انتخاب طرح مورد نظر اقدام نمایید.

همچنین از دیگر مزیت های این البوم به قابل شستشو بودن آن میتوان اشاره کرد.

پخش کاغذ دیواری مای استار کودک توسط شرکت تراز دکور و نمایندگان معتبر خود در سراسر ایران انجام میپذیرد که شما میتوانید در شهر خود این کاغذ دیواری را با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید و تجربه یک خرید کم هزینه و راحت را داشته باشید .

شهر های اصلی که نمایندگان فعال شرکت در آن فعالیت دارند .

تهران قم شیراز اصفهان یزد بندر عباس مازندران گیلان گلستان گرگان اذربایجان تبریز سیستان بلوچستان اهواز خوزستان سمنان کرمان کرمانشاه کردستان مرکزی و دیگر استان های ایران .

جنس و وزن کاغذ دیواری کودک

وزن : 1200

عرض: 53 سانتی متر

طول : 10 متر

روکش pvc  و قابل شستشو

 

 

1مجموع 2 محصول
کاغذدیواری مای استار کودک طرح ساختمان کد1006

کاغذدیواری مای استار کودک طرح ساختمان کد1006

فروش کاغذدیواری اتاق کودک با طرح ساخمان و برند مای استار به کد 1006
کاغذدیواری کودک|مای استار کیدز1001|my star kids

کاغذدیواری کودک|مای استار کیدز1001|my star kids

کاغذ دیواری اتاق کودک کد 1001 برند مای استار جز محصولات شرکت تراز دکور میباشد و میتوانید برای مشاهده طرح های بیشتر به گالری تصاویر سایت مراجعه فرمایید .
1مجموع 2 محصول
ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :